sobota, 31 marca 2012

Prolog

                  "Czasem coś wydarzy się w twoim życiu i nagle zaczynasz inaczej na nie spoglądać."


Brak znajomych, brak przyjaciół, brak życia towarzyskiego, brak zainteresowań, a to wszystko przez ten jeden feralny dzień. 
Jeden dzień, który zmienił całe moje życie. Życie pełne imprez, znajomych, kłótni z rodzicami, wygłupów, wycieczek na komisariat, tańczenia o każdej porze dnia i nocy. Teraz tego już nie ma,wszystko odeszło, jakby całe moje życie było snem, a tamten dzień to powrót do rzeczywistości. Blizny skrywane pod warstwą grubych ubrań są pamiątką po minionym roku. Po roku w którym straciłam ludzi, których kochałam, ale zrozumiałam to dopiero, gdy ode mnie odeszli. Teraz to już postanowione, zaczynam od nowa. Dlatego jadę tam, gdzie nikt mnie nie zna i nikt nie zna mojej przeszłości. kierunek Londyn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz