środa, 6 czerwca 2012

Sprawy organizacyjne..

HI GUYSS! VAV HAPPENINN?!

No to po pierwsze :
Przepraszam,ale rozdziału w najbliższym czasie nie będzie.. Brak weny ,czasu i chyba również chęci..Nie zabijajcie...W ogóle teraz koniec roku szkolnego,poprawa ocen i tego wszystkiego.Rzygać mi się już chce tym.. no ale co zrobić?
Niby jest te 27 kom.,ale to miały być komentarze od rożnych osób! Myślicie,że nie skapniemy się,jak 10 komentarzy dodanych jest w przeciągu 15 min.? :D HA HA HA ,dobre to było :)

Po drugie :
Normalnie muszę się pochwalić <Edyta>,jakie dostałam Directionerskie prezenty na urodziny o,O Poryczałam się *,*
 Moja piękna ściana w pokoju :




BONUS : 
 <takie małe coś,nie wiem apel czy jak to nazwać do ONE DIRECTION> :DD

Ona jest Twoją "FANKĄ".
Płacze co noc,bo nie może Cie poznać osobiście.
Płacze,bo nawet nie wiesz o jej istnieniu.
Uśmiecha się kiedy ty się śmiejesz
Uśmiecha się kiedy ogląda Twoje zdjęcia.
Uśmiecha się kiedy słucha Twoich piosenek.
Uśmiecha się,gdy mówisz,że kochasz swoich fanów,
Bo wie,że jest jednym z nich.
Ona nie śpi bo czeka na nowy teledysk lub piosenkę.
Ona wypełnia swój komputer milionami zdjęć i filmików,
ale to nie ma znaczenia,bo wie,że nie usunie nawet jednego.
Ona jest osobą.która zanudza swoich przyjaciół
Mówiąc cały czas o tobie.
Oddała by wszystko za dzień spędzony z Tobą.
Tweetuje do ciebie codziennie
W kilku słowach opisując jak bardzo cie kocha.
ona  jest "DZIWNĄ DZIEWCZYNĄ" tylko dlatego,
Że jest Twoja fanką.
Ona kocha cie bezwarunkowo.
Daje coś od siebie,dla ciebie ,nie oczekując nic w zamian.
A "ONA" oznacza w tej chwilii miliony fanek i fanów na całym świecie.
więc kiedy poznasz ją,przytul ja do siebier i powiedz jak bardzo ja kochasz,
Bo ona przez cały ten czas cię kochała,
Bez zamiaru otrzymania czegokolwiek w zamian


No więc to tyle. I obiecuję,że od 12 czerwca rozdzily będą przynajmniej jeden w tyg. :DD Jeszcze raz przepraszam. xxx/ EDYTA


7 komentarzy:

  1. ale kurw* zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę takie prezenty!
    kiedy dodajesz kolejny r?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ; )
    jesteście zarąbiste <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny masz pokój :p
    a wog, fajny blog plisss dodaj szybko ;)


    GABRYSKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na VII rozdział! http://hungry-for-affection.blogspot.com/ -Blanca ‡

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahahahaha, nasze prezenty są świetne ! XD
    OBKLEJONA CZEKOLADA ! *.*
    A to, to coś to całkiem fajne jest ;3
    Gabi ! Ty masz mi jeszcze pokazać to twoje opowiadanie XD
    Miałam się rozpisywać, a nie pisać kilku koment. ale jakoś dziś nie mam weny ^.^
    Przy następnym rozdziale wam szczelę taki koment, że ja cie XD
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejka, mam pytanie ..kiedy dodasz???
      pliss .szybko

      Usuń